Дистанційне навчання


Організація дистанційного режиму роботи
та дистанційного навчання 
2-В класу та вчителя початкових класів
Курінної Світлани Віталіївни
КЗ "Лозівський ліцей №7"

Середа 21.04.2021

8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:  Ти ростеш і змінюєшся.


2. Англ. мова.
 
Тема: 


3. Укр. мова. 

Тема. Навчаюся складати текст за серією малюнків.                         
Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:
Усно👇
Письмово👇


4. Математика.

Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження суми.
     Урок в ZOOM
Опрацюйте презентацію:
Попрацюй  усно:👇Запишіть у зошит👇
Запиши відповідь у друкований зошит👇
Працюємо за підручником с. 120
Для самоперевірки👀👇
Подивися, як буде виглядати ця робота

Усно👇

5. Читання.

Тема. Чудернацькі хмари. "Казка неба"  (за Л. Біленькою) 

Вірш читати виразно.

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Вівторок 20.04.2021
8.00-9.00
1. Опрацювання фахової літератури.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:   Людина і її тіло.     

2. Укр. мова.

Тема. Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом. 
Опрацюйте презентацію та запишіть у зошит👇
Усно👇
Підказка😎
Письмово👇
Підказка😎
Письмово👇
Усно👇

3. Математика.

Тема. Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці.

Опрацюйте презентацію:

Запишіть каліграфічно відповідь  задачі  у зошит👇

Математичний диктант. У зошит записуєте тільки відповіді👇
Розв'язки задач запишіть у зошит.
Оформлення роботи:👇
Письмово👇


4. Читання.

Тема. За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання.
12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)
Понеділок 19.04.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. Укр. мова.

Тема: Навчаюся розрізняти текст-опис. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом.
Пригадаємо, що таке текст-опис?

Працюємо з підручником. С. 76. Прочитайте текст:
Усно👇
Письмово👇
19 квітня
Дистанційна робота
Вед  вед  мідь мідь   ведмідь ведмідь
Письмово дайте повні відповіді на ці запитання:👇


2. Фіз.культура.

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см. Рухлива гра.

3. Англ. мова. 

4. Математика.

Тема: Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. С. 117-118.
УРОК ZOOM
Опрацюйте презентацію: 
Запишіть у зошит👇
Усно👇
Запишіть у зошит👇

5. Читання

Тема: Будь природі другом! Н. Вернигора "Диво у долоньках".


6. Виховна година.

Тема. Як стати відповідальним
12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)
П'ятниця 16.04.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. Інформатика

Тема: Інструктаж з БЖД. Створення простих лінійних алгоритмів учнями.
Опрацюйте презентацію.👇
Створіть свій власний малюнок і запишіть до нього алгоритм виконання.👇


2. Математика

Тема. Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №6.
Виконайте завдання на подвійному аркуші у клітинку. Фото роботи пришліть мені на Viber.

3. Англ. мова. 

Тема. 

4. Муз. мистецтво

Тема. 
Перегляньте відео👀

5. Образ. мистецтво

Тема. Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки.
Опрацюйте презентацію

(фото робіт надішліть мені на  Viber)

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Четвер 15.04.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:  Людина і її тіло.
 Укр. мова / читання

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся складати розповідь за поданим початком.

Працюємо у зошиті із розвитку зв'язного мовлення на с.38-39.


3. Дизайн і технології

Тема. Створюємо рудого кота в техніці оригамі.
Перегляньте відео👀   (фото робіт надішліть мені на  Viber)

4. Фіз.культура

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

Перегляньте відео👀


5. ІГЗ

Тема.  Тварини Червоної книги

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Середа 14.04.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:  Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон?


3. Укр. мова. 

Тема. Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту.
Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:
Запишіть у зошит👇
Усно👇
                     Підказка😎
Письмово👇

4. Математика.

Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. С. 116.
УРОК В ZOOM
Опрацюйте презентацію:

Запишіть у зошит👇
Запам'ятай👇
Запиши відповідь у друкований зошит👇
Запам'ятай👇
Запиши відповідь у друкований зошит👇
Запам'ятай👇
Запиши відповідь у друкований зошит👇
Попрацюй  усно:👇
Працюй з підручником на с. 116. №3 і №5. 
Запиши розв'язання у зошит у клітинку.
Підказка😎

5. Читання.

Тема. Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку».

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)


Вівторок 13.04.2021
8.00-9.00
1. Опрацювання фахової літератури.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС
Тема: Світове господарство.         
 Опрацюйте презентацію:

2. Укр. мова.
Тема. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді.
Опрацюйте презентацію та запишіть у зошит👇
Запам'ятайте👇
Усно👇
Письмово👇
Усно👇

3. Математика.
УРОК В ZOOM
Тема. Вивчаємо ділення на рівні частини. С. 115.

Опрацюйте презентацію:

Запишіть у зошит👇
Математичний диктант. У зошит записуєте тільки відповіді👇
Усно👇
Розв'язки задач запишіть у зошит.
Оформлення роботи:👇
Письмово👇

4. Читання.

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кожна пригода – до мудрості дорога ».

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі

Понеділок 12.04.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. Укр. мова.

Тема: Навчаюся відновлювати деформований текст.
Опрацюйте презентацію і запишіть у зошит:
Усно👇
Письмово👇


2. Фіз.культура.

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см. Рухлива гра.

3. Англ. мова. 

4. Математика.

Тема: Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. с. 114.
Опрацюйте презентацію: Усно👇
Запишіть у зошит👇
Математичний диктант (відповіді запишіть у зошит в один рядочок)👇
Працюємо усно👇
Працюємо за підручником. с. 114. Знаходимо значення виразів і записуємо у зошит👇


5. Читання

Тема: Гуртом можна багато зробити. "Кревет Вася" ( за В. Нестайком ) (продовження). Читання в особах.

 КРЕВЕТ  ВАСЯ

           У казковому Морі на казковому базарі, як на всіх базарах світу,була велика штовханина. Риби, кальмари, каракатиці, восьминоги, морські коники, краби та інші жителі моря сновигали взад - вперед вибираючи, прицінюючись, торгуючись і купуючи, що кому треба.
Був серед покупців і маленький десятиногий  морський рачок – кревет Вася.  Креветка-мама Морія Нептунівна послала його купити морської капусти на флотський борщ. Та на базарі було так гамірно й цікаво, що морська капуста одразу вилетіла кревету Васі з голови. Він, роззявивши рота, застиг біля перекупки Медузи Горгонівни, яка вигукувала на все море:
-         А кому чудодійної водорості «Морсон і Морсон» ?! Від усіх морських хвороб – не хворіти  щоб ніколи! Ось погляньте:  це була невеличка камбала! Три пучечки проковтнула, і тепер вона акула! – Медуза широким жестом показувала на здоровецьку рекламну акулу, яка плавала над її кіоском.
  Побачивши кревета Васю, Медуза загукала до нього:
-         Гей,  кревете, майже даром стати можеш ти омаром! Підпливай, часу не гай! Водорості вибирай!
         У Васі замакітрилося в голові. Ну, який хлопчик не хоче стати великим і могутнім?..
-         От подивися на малюнок! Оце креветка, а оце омар! Відчуваєш різницю?
-         П-почім в-водорості? – затинаючись запитав Вася перекупку.
-         Дві перлини пучок!
-         Ого! А чого так дорого?
-         Дорого мило – дешево гнило!
         Почухав Вася клешнею потилицю.
-         А скільки в тебе грошенят, милий? – відчувши Васині вагання, лагідно спитала медуза.
-         Чотири перлини мама дала. На морську капусту. Для флотського борщу.
-         Для борщу? Ха-ха-ха! – зареготала Медуза. – Що таке борщ? З’їв і облизнувся. А «Морсон і Морсон» зробить тебе наймогутнішим з усіх креветок. Маму захищатимеш від будь-яких розбійників морських! Три пучечки коштують шість перлин. Але тобі я віддам за чотири. Один пучечок даром буде.
          Умовила-таки Медуза кревета Васю. Віддав він їй свої чотири перлини, узяв «Морсон і Морсон», порачкував додому. «От мама зрадіє! От задоволена буде! Я ж її надійно захищатиму!» -  думав по дорозі.
          Та не так сталося, як гадалося. Від тих чудодійних водоростей у Васі тільки живіт розболівся. Мама три дні лікувала його «Смектою». Так і не став Вася омаром, лишився креветкою.
         Отож, треба слухати маму, а не ловитися на рекламу. І витрачати гроші лише на товари перевірені, хороші.


6. Виховна година.

Тема. Міжнародний день польоту людини в космос.
Міжнародний день польоту людини в космос – офіційними мовами ООН: – свято, яке встановлено 7 квітня 2011 року ООН на честь 50-ї річниці польоту людини в космос. Святкування Міжнародного дня польоту людини в космос відбувається щорічно, 12 квітня. 
12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

П'ятниця 09.04.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. Інформатика

Тема: Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми.
Перегляньте відео👀

2. Математика

Тема. Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. с.113.
Опрацюйте презентацію:
Запишіть у зошит👇
Прочитайте👇
Запишіть👇
Усно👇
Записати у зошит👇
Усно👇
Записати у зошит👇



3. Англ. мова. 

Тема. 

4. Муз. мистецтво

Тема. Наша рідна Україна, мов веселка солов'їна.
Перегляньте відео👀



5. Образ. мистецтво

Тема. Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук)

(фото робіт надішліть мені на  Viber)

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)


Четвер 08.04.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber)завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:  Світ різноманітний. Діагностична робота №6. 

2. Укр. мова / читання

Тема. Робота з дитячою книжкою.

Одиниця з обманом (скорочено)

СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ, ВИКЛАД ЗМІСТУ

Твір починається з того, як в тихій школі по тихому коридору йде шкільний кіт Сократ з рогу в ріг. Письменник закликає йти з Сократом до вивіски "ІV-Б клас" й прислухатися. В 4-Б тихо пишуть контрольну на тему "Ким я хочу бути?". Вчитель Ліна Митрофавівна стежить й дивується таким тихим класом. І тут починаються розповіді про учнів.

Розповіді

Спасокукоцький і Кукуєвицький

У цій розповіді розповідається про героїзм хлопців.

Якось стали вони говорити про їхні подвиги. Кукуєвицький завжди говорив про свої справжні сміливі вчинки. І таким чином пронеслось це по всюди. Від цього Спасокукоцькому стало гордо, що він друже з таким героєм. Але одного разу Кукуєвицький не прийшов, і у Спасокукоцького настрій знизився.

Мати помітивши, що у сина в зубі є дірка, миттю відвезла його до лікаря. Хлопчик боявся, що лікар відірве йому зуба. І коли бормашина задзвенила, хлопець злякався, але минуло якихось декілька не болячих хвилин, як все закінчилось. Школяр після цього подумав, що все це сором, якби йому не сказали, який подвиг він зробив.

Шурик Бабенко

Наступна розповідь і ідеться про хлопчика, який утворював в себе жіночий рід.

Якось озволили йому зіграти у футбол стопером в команді Валери Галушкинського. І після цього футболу Шурик не приходив грати, через те, що він нічого не знав про гру.

І одного літа приїхав до будинку новий сусід Бабенко — це майстер спорту Гелій Бумбарасов. І після цього Шурик постійно був на балконі, тому що сусід був на поверх вище.

Колись хлопці грали у футбол, один з гравців забив м'яч вгору так, що він приземлився на балконі Бумбарасова. Хлопці не могли піти на балкон, бо нерозумно піти й сказати: "Вибачте, до Вас закотився м'яч". А Шурик Бабенко позіз, і за те дав по шиї. За те, він і стас хлопчиком.

Макароніна

Ця розповіль розповідає про протилежність Шурика Бабенка, бо це дівчинка, втілююча в себе риси чоловічого роду. Тому з неї ніхто з дівчат не дружив, крім Галочки Білан і Светочки Черненко. Дружать вони з Макароніною, тому що, та врятувала їх від хулігана 4-го "А" Гришки Гонобеля.

Після літніх канікул, коли почався навчальний рік, всі стали згадувати літній відпочинок. І тут Ігор Дмитруха придумав піти до каланчі Пущі-Водиці. Спасокукоцький, Кукуєвицький, Льоня Монькін і Шурик Бабенко відмовились. Але Ніна Макаренко(справжнє ім'я Макароніни) згодилась і подивилась на Галочку і Свєточку. Вони знали, що їм не дозволяють батьки так далеко їхати, но вони не могли відмовити своєму рятівнику. Монькін, Спасокукоцький і Кукуєвицький осоромились на весь клас.

Після четвертого уроку Ігор, Валера, Вітасик, Галочка, Свєточка і Макароніна доїхали до Подолу і сіли на трамвай № 20.

Коли вийшли з трамваю, вони пішли пішки дуже-довго. І щоб побачити, далеко, чи близько ще, Вітасик придумав це зробити з дерева. Першим хто поліз, то це Макароніна. За нею пішли і хлопці. І коли Макароніна дійшла до середини дерева, вона впала. І так впала, що під час польоту в неї з'явилася глубока яма крові. дівчата допомагали їй загоїти рану.

На наступний день, Макароніна ввійшла у красивій жіночій формі, і показала свою справжню красу дівчинки.

3. Дизайн і технології

Тема. Створюємо композицію з гудзиків.

Перегляньте відео👀  і створіть свою власну композицію із гудзиків (фото робіт надішліть мені на  Viber)

4. Фіз.культура

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

Перегляньте відео👀

5. ІГЗ

Тема. Цікаві завдання для успішного навчання з математики. 
(Всі завдання робіть усно)
12.00-12.45  Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Середа 07.04.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:  Проводимо дослідження.  Хто із славетних людей народився у нашому місті?

ВІДОМІ ЛЮДИ ЛОЗОВОЇ[РЕД. | РЕД. КОД]



2. Англ. мова.

3. Укр. мова. 

Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови.

Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:
Запишіть у зошит👇
Прочитайте👇
Усно👇
Підказка😎
Письмово👇


4. Математика. УРОК в ZOOM

Тема. Досліджуємо взаємозв'язок множення та ділення.

Опрацюйте презентацію:
Попрацюй  усно:👇
Записати в зошит👇
Усно:👇
Підручник. С. 112, № 5 і № 6. Записати  у зошит👇


5. Читання.
Тема. Гуртом можна багато зробити. "Кревет Вася" (за В. Нестайком).


Всеволод  Нестайко
                     Народився 30січня 1930 року в м. Бердичеві на Житомирщині в сім'ї службовця. Коли Всеволод Нестайко був маленьким хлопчиком, він страшенно хотів швидше вирости і стати великим та дорослим. «Може, тому, що я був справді малий на зріст, чи не найменший у класі. Малий, худий та ще й рудий». І щоб швидше вирости, Всеволод годинами стояв під дощем і спати лягав о сьомій. Отак у сні і нетерплячці В. Нестайко і не зогледівся, як несподівано виріс майже під два метри і перестав бути рудим. «І раптом збагнув, що даремно поспішав вирости, що дитинство — найпрекрасніша, найщасливіша пора людського життя. І так мені захотілося повернутися назад! Назад —у дитинство. Та нема часу і  дороги назад», — зізнається він. І все ж таки Всеволод Зіновійович Нестайко знайшов цю дорогу. А пролягла вона через уяву і фантазію. Він почав подумки повертатися у дитинство — почав писати для дітей веселі і мудрі книги. 

                                   КРЕВЕТ  ВАСЯ

           У казковому Морі на казковому базарі, як на всіх базарах світу,була велика штовханина. Риби, кальмари, каракатиці, восьминоги, морські коники, краби та інші жителі моря сновигали взад - вперед вибираючи, прицінюючись, торгуючись і купуючи, що кому треба.
Був серед покупців і маленький десятиногий  морський рачок – кревет Вася.  Креветка-мама Морія Нептунівна послала його купити морської капусти на флотський борщ. Та на базарі було так гамірно й цікаво, що морська капуста одразу вилетіла кревету Васі з голови. Він, роззявивши рота, застиг біля перекупки Медузи Горгонівни, яка вигукувала на все море:
-         А кому чудодійної водорості «Морсон і Морсон» ?! Від усіх морських хвороб – не хворіти  щоб ніколи! Ось погляньте:  це була невеличка камбала! Три пучечки проковтнула, і тепер вона акула! – Медуза широким жестом показувала на здоровецьку рекламну акулу, яка плавала над її кіоском.
  Побачивши кревета Васю, Медуза загукала до нього:
-         Гей,  кревете, майже даром стати можеш ти омаром! Підпливай, часу не гай! Водорості вибирай!
         У Васі замакітрилося в голові. Ну, який хлопчик не хоче стати великим і могутнім?..
-         От подивися на малюнок! Оце креветка, а оце омар! Відчуваєш різницю?
-         П-почім в-водорості? – затинаючись запитав Вася перекупку.
-         Дві перлини пучок!
-         Ого! А чого так дорого?
-         Дорого мило – дешево гнило!
         Почухав Вася клешнею потилицю.
-         А скільки в тебе грошенят, милий? – відчувши Васині вагання, лагідно спитала медуза.
-         Чотири перлини мама дала. На морську капусту. Для флотського борщу.
-         Для борщу? Ха-ха-ха! – зареготала Медуза. – Що таке борщ? З’їв і облизнувся. А «Морсон і Морсон» зробить тебе наймогутнішим з усіх креветок. Маму захищатимеш від будь-яких розбійників морських! Три пучечки коштують шість перлин. Але тобі я віддам за чотири. Один пучечок даром буде.
          Умовила-таки Медуза кревета Васю. Віддав він їй свої чотири перлини, узяв «Морсон і Морсон», порачкував додому. «От мама зрадіє! От задоволена буде! Я ж її надійно захищатиму!» -  думав по дорозі.
          Та не так сталося, як гадалося. Від тих чудодійних водоростей у Васі тільки живіт розболівся. Мама три дні лікувала його «Смектою». Так і не став Вася омаром, лишився креветкою.
         Отож, треба слухати маму, а не ловитися на рекламу. І витрачати гроші лише на товари перевірені, хороші.
  •  Назви  дійових осіб  твору. 
  • Чому  кревет  Вася  опинився  на  базарі?
  • Чим  цікавився  малий  Вася?
  • Чому  Медузі  вдалося  вмовити Васю?
  • Прочитай  висновок  автора. Чи погоджуєшся  ти  з таким висновком? Обґрунтуй  думку.   

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Вівторок 06.04.2021
8.00-9.00
1. Опрацювання фахової літератури.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС

Тема:  Славетні українці. 

Опрацюйте презентацію:


2. Укр. мова.

Тема. Будова тексту. Навчаюся визначати частину тексту. Навчальне аудіювання

Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:
3. Математика. УРОК в ZOOM

Тема. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.

Опрацюйте презентацію:
Усно👇
Підручник. с. 111, №5 записати у зошит:
Підручник. с. 111, №6 записати у зошит:


4. Читання.

Тема. Як не залишитися самому. В.Чухліб "Заячий холодок"

ВАСИЛЬ ЧУХЛІБ

У цього письменника своє, особливе бачення світу. Він уміє однаково цікаво й захопливо розповідати про працю, пустощі, турботи.

Герої творів Василя Чухліба — це діти й дорослі, звірі й птахи... Про них ти можеш прочитати у збірці оповідань і казок «Олень на тому березі».

Аудіоказка (прослухайте)

ЗАЯЧИЙ ХОЛОДОК

Колись, давним-давно, росли величезні ліси заячого холодку. І селилися в них зайці гамірливими селами й селищами. Тепер же заячий холодок лиш подекуди в лісі. Під гіллястими кучерявими деревцями зайці люблять спочивати і вести довгі розмови про життя-буття.

Хтозна, звідкіля приблудився до Золотого бору капловухий Заєць. І такий же задавака та нахаба!

— Це мій холодок! — заявив, улігшися під одним деревцем.

— І це мій! — вигріб собі ложе під іншим.

— І це мій! — побіг під третє, зігнавши звідтіля зайчат.

— Хіба так можна?! — прибігли скаржитися вони Дідові-зайцю.

— Не хвилюйтеся, — заспокоїв їх Дід. — Побачимо, що з того далі буде.

Пішли зайці на город по капусту. Капловухий Заєць вибрав найбільшого качана, силкується, ніяк не покотить.

— Облиш! — сказав йому заєць Дід. — Це наша капуста.

Поплентався капловухий Заєць у свій холодок ні з чим. Лежить насурмонившись, лапу на лапу закинув. Аж чує: зайці збираються на город по моркву. І він з ними. Учепився за найбільшу морквину, тягне.

— Облиш! — сказав йому заєць Дід. — Хіба це твоя морква? Це наша!

Розсердився капловухий Заєць. Лежить у холодку, не поворухнеться.

А зайці повсідалися на осонні, ласують морквою, капустою.

Капловухому мулько стало лежать і їсти хочеться.

— Ідіть уже в холодок! — гукає до зайців.

— А хіба то наш холодок? То ж твій, — відказують йому зайці.

Капловухий Заєць як підскочить та як загаласує на весь ліс:

— Це наш холодок! Наш!

А зайці як засміються! Отож-то.

12.00-12.45   Онлайн консультація для батьків 2-В класу. (Навчання у дистанційній формі)

Понеділок 05.04.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів2-В класу на період дистанційного навчання.

1. Укр. мова.

Тема: Навчаюсь добирати заголовок до тексту. Діагностична робота №3. Списування. 

Опрацюйте фото. Вправи 73 і 75 виконайте  усно. Вправу 74 (2) запишіть до робочого зошита:

2. Фіз.культура.

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см. Рухлива гра.

3. Англ. мова. 

4. Математика.

Тема: Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення. с. 110.
Опрацюйте презентацію: Усно👇

Робота за підручником с. 110. Задача №5 і приклади №6 записати розв'язання у зошит.

5. Читання

Тема: Змагання - справа серйозна. О. Павлова "Якби я мав такі кросівки..."
Опрацюйте презентацію:




6. Виховна година.

Тема. Родина. Сім'я. Моя родина.
12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

ІІ тиждень
Четвер 21.01.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС
Тема:  Як зберегти повітря чистим?
Опрацюйте презентацію:

2. Укр. мова / читання
Тема. Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук  “Дивовижні імена”. 
Опрацюйте презентацію:





Дай відповіді на питання:

3. Дизайн і технології
Тема. Створюємо танграм.

шаблон

4. Фіз.культура
Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

Перегляньте відео👀

5. ІГЗ

Тема. Лего-гра до уроку української мови : "Числівник"

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Середа 20.01.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС
Тема:  Повітря. Досліджуємо властивості повітря.
Опрацюйте презентацію:





2. Англ. мова.

3. Укр. мова.
Тема. Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок. 
Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:




4. Математика.
Тема. Розв’язуємо задачі. с. 69
Опрацюйте презентацію:


Опрацюй  усно:👇


Записати в зошит


Усно:👇


Записати розв'язок у зошит


Усно:👇

Записати розв'язок у зошит

5. Читання.

Тема. Легенда про народні символи України. “Як Оксана вербою стала” (народна творчість). 

Опрацюйте презентацію:










Дай відповіді на питання:



12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)
Вівторок 19.01.2021
8.00-9.00
1. Опрацювання фахової літератури.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС
Тема:  Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону Книгу України?
Опрацюйте презентацію:




2. Укр. мова.
Тема. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником. 
Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:













3. Математика.
Тема. Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язування задач за схемами. с. 68
Опрацюйте презентацію:


Записати в зошит
Опрацюй  усно:👇


Записати в зошит



Усно:👇
Записати розв'язок у зошит

4. Читання.
Тема. Шануй державні символи! Н. Поклад “Прапор”. Виразне читання. Прислів’я. 

Опрацюйте презентацію:








Дай відповіді на питання:
1. Які кольори дібрано для нашого прапора?
2. Що, на твою думку, символізує блакитний колір? А жовтий? Як про це сказано у вірші?





12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Понеділок 18.01.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.
1. Укр. мова.
Тема: Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. с. 90-91
Переглянь навчальне відео. Повтори вивчений матеріал.
 Запишіть до робочого зошита:
2. Фіз.культура.

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см. Рухлива гра.
3. Англ. мова. 

4. Математика.
Тема: Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. Обчислення значень виразів. с. 67
Переглянь навчальне відео. Повтори вивчений матеріал.

 Запишіть до робочого зошита:
Опрацюй задачі усно:👇
Розв'язки задач так запиши у зошит:👇
Усно:👇
Знайди значення виразів №2 сторінка 67 і запиши в зошит. 
5. Читання
Тема: Батьківщина – всім матерям мати. 
Н. Рибальська “Добрий день, матусю Україно!”. Виразне читання. Перегляд відео і слухання музики.
Опрацюйте презентацію:

Перегляньте відео.

Дай відповіді на питання:
1. Якими словами авторка передає свої почуття, свою любов до України, до її природи?
2. Поміркуй, із якою інтонацією слід читати цей вірш, щоб передати почуття любові до рідної країни.
Виховна година.
Тема. Родина. Сім'я. Моя родина.
Склади розповідь про свою родину.

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)
І тиждень

П'ятниця 15.01.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.
1. Інформатика
Тема: Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
2. Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. Розв’язування задач. с. 66
Опрацюйте презентацію:
Усно👇
Усно👇
Усно👇
Усно👇
Виконай обчислення за схемами. Запиши у зошит №1 сторінка 66, №2 сторінка 66.
Усно👇
3. Англ. мова. 
Тема. Транспорт.
В підручнику сторінка 44 виписати слова і прописати. Слова вивчити, можете намалювати на аркуші А4 всі види транспорту і підписати.
4. Муз. мистецтво
Тема. Карнавал тварин
Пісню спочатку прослухайте, потім разом із виконавицею проведіть мелодію із закритим ротиком, а коли запам'ятаєте як звучить пісня можно спробувати заспівати караоке.
Бажаю успіхів.
5. Образ. мистецтво
Тема. Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри. “До спортивних вершин”(гуаш, пластилін). с. 56-57

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Четвер 14.01.2021
8.00-9.00
1. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС
Тема: Червона Книга України.
Опрацюйте презентацію:


2. Укр. мова
Тема. Розвиток зв’язного мовлення.  
Навчаюся складати розповідь за малюнком. 
Опрацювати матеріал і виконати завдання у зошиті із розвитку мовлення с. 24-27.
3. Дизайн і технології
Тема. Створюємо сніжинку у техніці витинанка. 
4. Фіз.культура
Тема. Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см. Рухлива гра.
5. ІГЗ
Тема. Логічні задачі.
12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Середа 13.01.2021
8.00-9.00
1. Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2-В класі.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.

1. ЯДС
Тема: Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи.
Опрацюйте презентацію:
2. Укр. мова.
Тема. Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси.
Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:

Склади і запиши речення із числівником 100.
3. Математика.
Тема. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. Розв’язування задач. с. 65
Опрацюйте презентацію:
Після класної роботи запишіть відповіді на питання:
Усно👇
Усно👇
Усно👇
Усно👇
Усно👇
Усно👇

Знайди значення виразів із поясненням №5 сторінка 65. Запиши у зошит.
Розв'яжи задачу №6 сторінка 65, запиши розв'язання виразом.
Перевір правильність розв'язання зі слайдом. 
4. Читання.
Тема. Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна “Мами й доні”. “Дідусів маршрут”.
Навчитися виразно читати вірші.

Дай відповідь на запитання:

  • Про кого розповідається у вірші? Як його звати?
  • Коли дідусь розпочинає свій робочий день? Скажи словами вірша.
  • Як довго дідусь працює водієм? Прочитай, як про це сказано у вірші.

5. Фіз.культура. Тема. Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см. Рухлива гра.

Перегляньте відео 👀

12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Вівторок 12.01.2021
8.00-9.00
1. Опрацювання фахової літератури.
9.00-12.00
2. Розробка і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі ( Viber) завдань для учнів 2-В класу на період дистанційного навчання.
1. ЯДС
Тема: Людина і природа. Опрацюйте презентацію:

2. Укр. мова.
Тема. Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант. 
Опрацюйте презентацію і запишіть до робочого зошита:

3. Математика.
Тема. Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. Обчислення значень виразів. с. 64
Опрацюйте презентацію:
Після класної роботи запишіть: 10 20 30 40 50 60 70 80 90 
2 слайд: усно
3 слайд: усно
4 слайд: закрите розв'язання, розв'яжіть задачу, перевірте правильність зі слайдом і запишіть у зошит.
Виконайте Приклади № 4 сторінка 64 у зошит.
4. Читання.
Тема. Діти – окраса дому. Г. Гайовий “Будильник”. Виразне читання.
Опрацюйте презентацію:
12.00-12.45
3. Онлайн консультація для батьків 2-В класу.
 (Навчання у дистанційній формі)

Організація дистанційного режиму роботи
та дистанційного навчання 
1-В класу та вчителя початкових класів
Курінної Світлани Віталіївни
ЛЗОШ І-ІІІ ступенів №7
Завантажити:Звіт дистанційного навчання 1-В класу (23.03.20-04.05.20)
Карантин з користю)))

ІХ  ТИЖДЕНЬ

ПЯТНИЦА 22.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.00   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

 ЯДС 
Тема. Підсумок за рік.
Ми вже вивчили усі пори року, а тепер перегляньте відео   про календар

Математ. 
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
У робочий зошит записати:
22 травня
Завдання 1-3– письмово.
Завдання 4 – усно.
Завдання 5 – письмово.

Фіз.культ. 
Тема. Організаційні вправи. ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів. Вправи для формування постави.

Дизайн і технології 
Тема. Комбіновані роботи. Виготовлення іграшок «Горіховий жучок Сонечко» Підсумок за рік.
Перегляньте цікаве відео   про жучка Сонечко
Впродовж дня


1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан

ЧЕТВЕР 21.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.00   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

ЯДС 

Тема. Узагальнення знань учнів.
 Фіз.культ. 
Тема. Організаційні вправи. ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів (стрибкові вправи).
 Навч.грам.(чит/пис.) 
Тема. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Підсумок за рік. Урок-свято «Прощання з букварем».
Букварик, друже наш! Чарівна пісенька на Свято Букваря!
Прощавай Букварику! караоке
Завдання1: Проспівати пісню караоке.
Завдання2: Окремий зошит. Скласти побажання однокласникам пропоную так: Шановні однокласники, вітаю вас із завершенням навчального року! Бажаю………

Вих.год. 
Правила безпеки на літніх канікулах
Увага! На дорозі - діти! Правила дорожнього руху
Протипожежна безпека
Маски, мило, санітайзер? Що захищає від коронавірусу
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ НА ЗАЛІЗНИЦІ

Шановні батьки! Вітаю зі святом)))


У цей день фото у вишиванках викладають у мережу не лише жителі України, а й усього світу. Лозівська ЗОШ I-IIIст. №7 запрошує Вас приєднатися до свята. Долучайтеся до нашого свята, фотографуйтесь у вишиванці. Чекаю на Ваші фото. Дякую)))  
https://www.facebook.com/Lozzosh7/
Впродовж дня

1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан

СЕРЕДА 20.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.

9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

Навч.грам.(читання) 

Тема. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Вправи для розвитку навички читання. Підсумок за рік.

Завдання1 (відео) Списати вірш В. Слєпцов «Дні тижня». Вивчити вірш.
 Математика 
Тема. Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене.
Математична хвилинка (усно)

Завдання1(відео): Записати завдання 3,4 у зошит.
Друкований зошит: с.58,59

 Навч.грам.(письмо)
 Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.
Завдання1: Відео 2. Списати та доповнити усі речення.
Образотв. Мист
День Вишиванки.
Майстер-клас "Орнамент для вишиванки"
Завдання1:Одягнути вишиванку. Зробити фото у вишиванці з малюнком.
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан

ВІВТОРОК 19.05.2020

8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

 ЯДС 

Тема. Праця людей улітку. 


Підручник с.76-77 Розглянь малюнок. Які роботи виконують люди в полі, на лузі, у саду, парку. Доповни перелік (усно) 

 Математика 
Тема. Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.
Завдання1: Записати. Метр – одиниця вимірювання довжини. 1м=100см, 1м=10дм
Завдання2 (відео): Окремий зошит. Завдання 2, 5 записати.
Друкований зошит. с.60,61

 Навч.грам. (читання) 
Тема. Ознайомлення школярів з періодичними виданнями — дитячими газетами і журналами. 
Газети
Журнали
Завдання1: Виписати 5 назв дитячих газет та журналів (відео)
Запам’ятай!!!  Назви художніх, музичних творів тощо, наукових праць, газет, журналів, історичних пам'яток тощо пишуть з великої літери в лапках: поема «Енеїда», журнал «Пізнайко».
 Навч.грам. (письмо) 
Тема. Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.
Завдання1:Підручник с.44 текст «Вишня». Списати всі окличні та питальні речення. Записати 3 розповідних речення з тексту.
Завдання2.Звуковий аналіз слів: вишня, бабуся, шпаки, соловейко
ІГЗ
Словникові слова. 
Завдання1: Записати словникові слова.
Завдання2:  Cкладіть,запишіть 3 речення зі словниковими словами (на вибір)
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан

ПОНЕДІЛОК 18.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.


9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.


Навч.грам.(читання) 

Тема. «Канікули!» А. Костецький. Вправи для розвитку навички читання. 

Буквар с. 108-109

Виразно читати.

 Математика 

Тема. Визначаємо вартість  товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач.


 Завдання1: Записати правило. Ціна – кількість грошей за один продукт. Вартість -загальна кількість грошей за всі покупки. Гривня (грн.), копійка (к.), 1грн=100к.
Завдання2. Малюнок 1. Завдання 1,2, 4 усно. 3, 5 (окремий зошит).
Друкований зошит с.54
 Фіз.культ. 
Тема. Організаційні вправи. ЗРВ. Повторення раніше вивчених елементів (стрибкові вправи).

Навч.грам. (письмо) 
Тема. Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування з друкованого тексту.
Завдання1: Написати 5 прикладів слів протилежних за значенням. Приклад: великий -малий
Завдання2:Написати  абетку (прописну). Остання сторінка підручника. 
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан

VІІІ ТИЖДЕНЬ


П'ЯТНИЦЯ 15.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.

9.00 -12.00   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.



ЯДС
Тема.  Рослини влітку.

 Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником. перевіряємо свої досягнення.
Давайте пригадаємо про вимірювання часу.


Завдання 4 -усно.
Завдання 5 -обчислити значення виразів, записати в зошит.
Завдання 6 - визнач час за годинником усно.
Фіз.культ.
 Тема. Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Зупинка та ведення м’яча. Стрибок у довжину.
 Дизайн і технології
 Тема. Послідовності дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площині. 
Виготовлення з пластиліну картини «Квіти і метелики на луках»




Впродовж дня

1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан


ЧЕТВЕР 14.05.2020

8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.

9.00 -12.00   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

ЯДС 

Тема. Тварини влітку 


Завдання1 . Підручник с.74-75 читати. Назви дитинчат тварин зображених на малюнку.

Фіз.культ. 

Тема. Повторення раніше вивчених елементів. організаційні вправи. Зупинки та ведення м’яча.


Навч.грам.(чит/пис.) 

Тема. Читаю про домашніх тварин. Ппередумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

Завдання1 : Буквар с. 106-107 (читати)

1)Прочитайте текст "Передумала" за О. Кротюк. Хто головні герої оповідання? Куди прийшли бабуся з онучкою?(усно)

2)Прочитайте текст ще раз і дайте відповіді на запитання. Як потрібно доглядати за котиком?  За хом'яком? Якого догляду потребує папуга?  Акваріумні рибки? Яка тварина вам найбільше подобається? Чому Марта передумала брати тваринку? Що можна порадити дівчинці, щоб у неї з'явилася тваринка?

3)Перекажіть текст.

4)Прочитайте вірш "Гарно всім" за Н. Марченко.
7)Навчись виразно читати вірш. Якщо вірш сподобався, вивчи його.
Завдання1: Окремий зошит. Скласти та записати текст-розповідь (5-6 речень ) на тему: «Моя улюблена тваринка».
ВИХ.ГОД. 
Літні каникули. Правила безпеки влітку
Літні розваги. Правила поведінки на водоймах . Безпека влітку
Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами.

Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдан
СЕРЕДА 13.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.

9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

Навч.грам.(читання) 


Тема. Читаю про користь спорту. Г. Бойко «Гантелі», Т.Коломієць «Ми зі спортом дружимо», О. Кротюк «Найдужчий».



БУКВАР С. 104-105. Читати



Завдання1: с.104 текст "Найдужчий". Списати перших три речення.



Математика

Тема. Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. визначаємо час за годинником . Обчислення виразів. розв’язування задач.




Завдання 1: Друкований зошит с.53.Завдання 2: Підручник с.121. Завдання 1,3,4 усно. Задача 2(окремий зошит) записати.



Навч.грам.(письмо) 
Тема. Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.
Завдання1 (відео1) Допоможи Незнайки. Запиши речення з протилежними словами.
Завдання1 (відео1). Запиши близькі за значенням слова до слів: веселка, пес, гарний, радісний.
Образ. мист
Узагальнення і систематизація знань учнів.
День пам'яті та примирення. День Перемоги. 9 травня
Листiвка до Дня Перемоги!
Перегляньте відео
Завдання: Намалюй або зроби свою листівку до Дня Перемоги
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдань.
ВІВТОРОК 12.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.
ЯДС 
Тема.  Сторінка дослідника «З яких хмар іде дощ?»
Завдання на опрацювання: 
1.Прочитати с. 72-73
2.Провести дослід і отримати веселку.с.73

Математика 
Тема. Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами


Завдання 1 - усно.
Завдання 2 -попрацюй із матеріалом(правило).
 Завдання 3 -обчислити значення виразів, записати в зошит.
Друкований зошит с.51
Навч.грам. (читання) 
Тема. Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки», «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів'я.
Завдання1:Буквар с. 100-101.Читати виразно.
Звдання2: Звуковий аналіз слів: білочка, ведмедик, їжачок, друзяки

 Навч.грам. (письмо) 
Тема. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.
Завдання1: Окремий зошит. Підручник с.25. текст «Пошта» Списатити 5,6 абзац
Завдання2:Написати 3 приклади слів однакових за звучанням, проте різних за значенням.

ІГЗ
Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

Тренажер з математики.
Завдання: Окремий зошит. Записати розв’язування задач (відео).
Приклад
 1) 37+20=57
2)42-13=29
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдань.

VІІ ТИЖДЕНЬ

ПОНЕДІЛОК 04.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.

Навч.грам.(читання) 
Тема. Читаю про родину.  «Татко і матуся» Л.Вознюк. І.Кульська «Старший брат». О.Полянська «Старша сестричка».
БУКВАР С. 96-97 (читати)
Завдання1: Окремий зошит. Списати вірш «Старша сестричка» с.97. Скільки окличний речень? Скільки розповідних речень? Скільки всього речень?
Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо  числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини. Обудова відрізків заданої довжини.

Завдання1: Окремий зошит. (мал.1,2)
Завдання2.Друкований зошит с.47




Перед тим, як приступити до виконання письмових завдань, зверніть увагу на оформлення письмової роботи(класна чи домашня робота – не пишемо):




Фіз.культ. 
Тема. Організаційні вправи. різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у довжину з місця. розвиток гнучкості. 

 Навч.грам. (письмо) 
Тема. Слова – ознаки предметів. розрізнення слів – ознак предметів за питаннями Який? Яке?Яка?. Списування з рукописного тексту.


Завдання:  написати по 5 слів (ознаки предметів), які відповідають на запитання яка? яке? який? які?
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)

2.Онлайн перевірка виконаних завдань.
ВІВТОРОК 05.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.
ЯДС
Тема. Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх. 
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО 

Завдання1: Підручник (с. 78-79) читати

Математика 
Тема. Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. дії з іменованими числами.

Завдання1:Виконайте завдання №2 з відео (записати схеми та розв’язування 3 задач)
Завдання2: Друкований зошит с.50,52


Навч.грам. (читання) 
Тема. Читаю оповідання про дітей Н. Вернигора « Моє місто», «Несправжня вулиця» (за О.Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО

Завдання1: Буквар с. 98-99 читати
Завдання2:Окремий зошит.  Списати 1-2 абзац с.98

Навч.грам. (письмо) 
Тема. слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування з рукописного тексту.


Завдання1: Написати 5 слів (дія предметів), які відповідають на запитання. Що робить? Що роблять? Що робити?

ІГЗ
Величини довжина \ дії з іменованими числами
вимірювання маси
вимірювання місткості

Завдання1. Записати
Одиниці вимірювання маси
1кг=1000г
1ц=100кг
1т=1000кг
1т=10ц
Грами (г), кілограми (кг), центнери (ц), тонни (т). 
Одиниці вимірювання довжини
1см=10мм
1м=100см
1дм=10см
1дм=100мм
Метр (м), дециметр (дм), сантиметр (см) міліметр (мм)
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)

2.Онлайн перевірка виконаних завдань.
СЕРЕДА 06.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.

9.00 -12.30   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.
 Навч.грам.(читання) 

Тема. Читаю про дитячі ігри «м’ячик – пустунець» Л.Дяченко, Є. Саталкіна «Лічилка». Перевірка сформованості вміння читати. Буквар с. 102-103

Сьогодні у нас перевірка сформованості вміння читати в 1 класі. Яка здійснюється індивідуально в кінці року на матері­алі, в якому використано всі букви алфавіту, скла­ди різних типів. Орієнтовна швидкість читання на кінець 1 класу - 20 - 30 слів за хвилину.
До вашої уваги текст на с. 102 «М’ЯЧИК – ПУСТУНЕЦЬ» Л.Дяченко.
Завдання1:  дитина читає текст , Ви засікаєте 1 хвилину, зупиняєте учня і підраховуєте кількість прочитаних слів.
- Рахувати потрібно ВСІ прочитані слова, в тому числі прийменники і сполучники.Розділові знаки рахувати не потрібно.
- Під час перевірки не потрібно виправляти дитину. Якщо вона допустила дві-три технічні помилки при читанні, не страшно
читати треба без підготовки! написати в вайбері кількість слів за хвилину.

Завдання2: Буквар читати с.102-103

Математика 

Тема. Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів. Досліджуємо складові задач.

Завдання1: Виконайте завдання 2 (3 задачі про абрикоси записати) відео 2
Завдання2: Друкований зошит с.49

Навч.грам.(письмо) 

Тема. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв’язного мовлення.

Завдання1: Написати 5 прикладів, які відповідають на питання скільки?
Завдання2: Списати с.23 текст «Пізнавай хижих тварин» 1,2 абзац.
Завдання3: Звуковий аналіз слів: рум’яний, ходжу, дзиґа, ліщина, поїзд, бігає.

Образотв. Мист
Тема. Мистецька подорож до Європи. Сувеніри. Створення українського сувеніру.
Майстер-клас "Віночок"

Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)
2.Онлайн перевірка виконаних завдань.
ЧЕТВЕР 07.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.
9.00 -12.00   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.
ЯДС
Тема. Зустрічаємо літо!


Завдання:  Підручник (с. 70-71) читати
Фіз.культ. 

Тема. Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. зрв. Стрибки у довжину з місця.


Навч.грам.(чит/пис.) 

Тема. Службові слова. Побудова і записування речень з службовими словами. Виконання мовних вправ. Підсумкова робота з письма.
Зверніть увагу!
Сьогодні ми пишемо підсумкову роботу з письма.
Підсумкова робота в кінці року проводиться для з'ясування набутих знань, умінь, навичок протягом року. Виконується на окремих аркушах паперу, де підписується прізвище та ім'я учня.
Завдання:
а) списування з дошки тексту з 3-4 речень, не більше 5 слів у реченні (враховуючи прийменники). Списати текст «Прогулянка» мал.1
б)  поділ слів на склади, не виписуючи їх з тексту (слова підкреслені в тексті); Текст «Прогулянка» (мал.1) Слова: Віра, першими, квіточка.
в)  звуко-буквений аналіз слова, виписаного окре­мо, визначення наголосу в ньому . Звуко-буквений аналіз слова Тетянка.

Звуко-буквений аналіз 
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО⏩
Службові слова
Завдання1: Виконати перевірочну роботу (мал.1)
Завдання2: Записатити у зошиті. Слова по, для, із, до у, о – це службові слова. Скласти 3 речення з службовими словами. Записати та підкреслити службові слова.
 Вих.год. 
Тема. День матері



Листівка своїми руками. Подарунок до Дня матері.
або

Завдання1: Підписати листівку для матусі. Вибрати лагідні слова для матусі. Лагідна, рідненька, добра, проста,  дорогенька, золота, кохана, ніжна, чуйна, милостива, справедлива. Фото (селфі) з матусею та листівкою. 
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)

2.Онлайн перевірка виконаних завдань.
П'ЯТНИЦЯ 08.05.2020
8.00 – 9.00   Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 1-В.

9.00 -12.00   Розробка  і розміщення у власному блозі та в соціальній мережі (viber) завдань для  учнів 1-В класу на період карантину.
ЯДС
Тема. Створення «Книжки літа»
Завдання1: Підручник с.71. За малюнком складіть розповідь про літні розваги дітей.
Завдання2: Намалюй ягоди, якими ти ласуєш. Намалюй квіти, які розквітли біля твоєї школи або дому.

Математика
Тема. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини. Підсумкова робота.
Зверніть увагу!
Сьогодні ми пишемо підсумкову роботу з математики.
Підсумкова робота в кінці року проводиться для з'ясування набутих знань, умінь, навичок протягом року. Виконується на окремих аркушах паперу, де підписується прізвище та ім'я учня.
3 завдання . Умови завдань не записуємо!
 
 Фіз.культ. 
Тема. Організаційні вправи. ЗРВ. Зупинки підошвою м’яча, що котиться. Стрибок у довжину з місця.
Дизайн і технології 
Тема. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетної композиції «листівка до дня матері».
Як зробити листівку з букетом квітів. [Для подарунка мамі або бабусі]

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО
Впродовж дня
1.Онлайн консультація для батьків 1-В класу  (Навчання в дистанційній формі)

2.Онлайн перевірка виконаних завдань.




Комментариев нет:

Отправить комментарий